Jenny Parker

Mindenféle..:)

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Facebook

Lájkolj engem :)
1. társoldal:
2. Társoldal

Biztos vagyunk páran, akik nem tudjuk (én sem voltam vele tisztában) hogyan kell szép szemöldököt csinálni. Senki nem így születik, hogy tudja, ezért vannak a segítségek. Egy kedvenc oldalamon láttam egy "lépésről- lépésre" cikket angolul. Ezt hoztam el nektek magyarul is:) Remélem lesz akinek segítek ezzel. Hajrá csajok:)

1.png

 

2.png

3.png

Akkor lássuk is a lépéseket pontról- pontra. (szemöldök színhez igazodó ceruzát keressünk ;))

(szabad fordításban, mert nem az a cél, hogy ugyan az legyen, hanem az, hogy jól érthető ;) )

  1.  Rajzoljunk egy vonalat az egyes képen látható módon
  2. Rajzoljuk meg a szemöldök formáját felül is.
  3. Töltsük ki a köztes területet is. Érdemes a homlok felé színezni.
  4. Igazítsuk el a szemöldök szálait a következő lépés előtt, hogy ne legyenek kuszák.
  5. ferde ecsettel és egy világosabb barna festékkel felfele mozgatva az ecsetet töltsük ki a szemöldök területét.
  6. Ha ez megvan egy sötétebb barna árnyalattal emeljük ki a szemöldök felső részét.
  7. -8 színezzük a hajszínünkkel (leginkább) egyező színűre

   9. az alsó ív vonalában használjunk világos alapozó színt a tisztázáshoz

  10. Valamint a szemöldök felső ívében is :)


Csak egy megjegyzés. Nem vagyok sminkes, nem ismerem a szak szavakat, de szeretek sminkelni és szerintem nem csak én vagyok úgy vele, hogy szeretem érteni (jól lebutítva akár) a dolgokat. Nem szándékom prtofi sminkesként bemutatni a dolgokat, csak segítséget hozok, hátha valakinek szüksége van rá. :) Lehet (sőt valószínű), hogy nem tökéletes, de nézzétek a szándékot. <3

 

Angol cikk: ITT

 

Címkék: smink diy szemöldök

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://poppkissziv.blog.hu/api/trackback/id/tr826418827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása