Jenny Parker

Mindenféle..:)

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Facebook

Lájkolj engem :)
1. társoldal:
2. Társoldal

Már meg sem tudom számolni, hányadik csodadiétát próbáltam már végig szenvedni, volt amit nem is egyszer. Kisebb nagyobb sikerrel. Most megint a szokásos lemezt tettem fel és várom míg végig pörög....

large (1).jpg

És csak pörög és pörög.. Hogy mégis, mi az amiért folyton belekezdek ebbe a bizonyos lemezbe?.. Nah igen, a társadalom az elvárások az egészség a megfelelni akarás.

Nah de vajon tényleg boldogabb az ember amikor salátákon él és gyümölcsön főleg esetleg a sovány húsok ha bejönnek még a képbe..?

Vegyes a válaszom, mert tényleg igen is meg nem is. Vannak olyan napok, amikor a salátás ételeknek a sok gyümölcsnek köszönhetően olyan fittnek érzem magam mint soha. Ennek ellenére vannak olyan napok is, ahol legszívesebben szétverném a házat olyan ideges vagyok...

A legszörnyűbb és a legkibírhatatlanabb dolog mi is számomra?

Az amikor mindenki jól elvan körülötted például egy buliban finom koktélokat szürcsölve, te meg iszod a zöld teádat vagy az ásvány vizedet és már mindenkinek jön meg a hangulata, te meg még nem is ettél de még inni sem tudtál velük és már fárasztó a sok illuminált ember között téblábolni. 

Vagy amikor a családdal és barátokkal együtt eszel és mindenki eszi az ízes (igaz zsírban tocsogós de ugye annál finomabb falatokat) neked meg marad a párolt hús és az ízetlen saláta.

Most őszintén, hiába imádom a zöldséget meg a gyümölcsöket, de te tegye a szívére mindenki a kezét, hogy nem sóvárogna ő is egy gyrosra, pizzára, vagy a kedvenc ételére, amit most tudja hogy nem ehet?... Nah ugye biztos vagyok benne, hogy nem csak engem zavarnak ilyenkor a finom illatok.

Még is mi az amiért még is végig csinálod vagy nem adod fel?

Mert van eg célom, mert elhatároztam és mert be kell bizonyítanom magamnak, hogy elég kitartó tudok lenni. Ami nem is olyan egyszerű, mint ezt így leírni. Feladni azt a kényelmet amiben eddig éltél, lemondani arról amiket szerettél, a puha kenyér, a rántott húsi, a tésztás ételek, a krumpli, a szőlő.. stb És ha belegondolsz a célodba, hogy kell, mert egészségesebb akarok lenni, kell mert (sajnos ez nem csak közhely) könnyebben el tudsz nőként helyezkedni egy munkában, KELL mert valljuk be jól esnek a bókok. Kinek nem? Ha azt mondják, hgy "de jól nézel ki, milyen csinos vagy" nem fogod jó esetben pofán vágni az illetőt, aki bókolt neked, hanem kissé elpirulva megköszönöd a jóleső gesztust, (persze most ne menjünk bele extrém idegbeteg esetekbe, vagy a fütyülős építőipari munkás gárdába..) 

Hogyan csinálom még is és te hogyan csináld?...

Én csak a saját véleményem írom le, nem akarok tanácsot adni senkinek, mert sztem mindeninek más az a diéta, ami beválik, az interneten meg millió számra lehet találni és én is milliót próbáltam már ki. Hogy valamelyiket igazán élvezd hosszú távon,.. ez is gondolom ember függő, de nekem például fontos  változatosság. A monoton diétákat előbb feladtam tapasztalatom szerint. Viszont ami szerintem fontos, az az, hogy minden adott állapotodba elfogadd a tested és saját magad. Tudom van, hogy nem önnyű mindig lesznek napok amikor nem akarsz tükörbe nézni, nekem még olyan időszakom is volt, amikor nem csak egy napot nem akartam tükörbe nézni hanem SOHA. Akkor megfogadtam,hogy de figyelj már csak van valami ami testzik magamon. Beálltam a tükör elé (akármilyen nehéz is volt és néztem magam, vizsgáltam) volt, hogy a hajam találtam szép fényesnek, vagy a szemem szépnek. Teljesen mindegy de jegyezd meg magadnak és már is jobban indul a napod. Gondolj arra, hogy van akinek nem lehet ilyen szép haja, mert rákos beteg és kihullott a kemótól, te meg milyen szerencsés vagy. Tudjátok az a baj, hogy nem értékeljük azt amikor egészségesek vagyunk, pedig mások mennyi mindent megadnának azért, hogy újra azok legyenek. Nekem is van sajt bajom, pikkelysömörös vagyok kislány koromtól, de megtanultam vele együtt élni. Sokszor nekem is eszembe jutott, hogy miért pont én? Aztán rájövök, hogy rosszabb is lehetne, sokkal több is kijöhetett volna rajtam vagy van akinek annyira komoly betegsége van, hogy nem mehet emberek közé. Mi meg szégyelljük amik vagyunk.

Ponet ezekért fontosnak tartom, ha valamiben sikered van legyen az sport (pl 10m-el többet futottam, vagy ma 20 percet sétáltam) vagy diéta már a 2. napot bírtam ki...vagy már fogytam 1 kilót.. stb.. Akármilyen kicsi eredmény, akkor is dicsérd meg magad, Mond, hogy EZAZ MEGCSINÁLTAM és holnap törekedj legalább ugyan erre a szintre és újra dicsérd meg magad, ha még jobb eredményed lesz akkor azért. SŐT.. tervezd el, ha kibírod a hetet vagy a két hetet (szabj egy határt) akkor megajándékozom magam pl a kedvenc csokimmal, vagy üditőmmel (nekem pl a Túró Rudi a jutalom) a lényeg, hogy valami olyannal amit szeretsz. Mert mindenkinek kell az elismerés. :)

Végül.. akármilyen diétába is kezdesz, még ha másnak is akarsz tetszeni vagy bizonyítani, akkor is legyen ott előtted, hogy magadért is teszed. :)

Címkék: életmód diéta tanács

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://poppkissziv.blog.hu/api/trackback/id/tr396657391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása